• bg
  • en
 

Блог

  • За важността на брандирането  се говори много. Но какво е практическото му значение, променя ли то поведението на потребителите и повлиява ли го въобще? Брандиране и потребителско поведение Поведението на потребителите е сложен резултат от взаимодействието на много фактори. Трудно е да се определи къде точно сред тях се подрежда
  • Да ребрандирате означава да актуализирате идентичността на марката, бранда, компанията, за да я синхронизирате с новите реалности, в които работи бизнесът ви. Процесът е обичаен и в някои ситуации – наложителен. Продиктуван е от естественото развитие, от промените в условията и средата, в целите и задачите на компанията. Проблемът е,
  •   Брандирането на автомобила отдавна не е новост. И въпреки това мнозина собственици на дребен бизнес имат сериозни колебания – не е ли много скъпо; има ли смисъл, когато колата е една единствена; не е ли много сложно изпълнението му; законно ли е? Колко струва брандирането и струва ли си
  • Черният петък чука на вратата. 2020 година доказа, че за него не е пречка дори пандемията. А като имате предвид, че тази година ги няма ограниченията на принудителната изолация, подгответе се за потоците устремени преследвачи на ниските цени отраноПланирането гарантира успеха Планирайте рано Важно е не просто да планирате. Важно
  • Дали да поставите рекламни пана на вашите витрини? Отговорът е безусловно „Да“! Това е рекламна площ, за която не плащате наем и не губите време, нерви и пари за разрешителни от общинските власти. Тя е видима както за всички преминаващи покрай магазина, така и за потребителите, вече влезли вътре. Добре
  • Хелоуин наближава. Празникът превзема сърцата на все повече хора. А това означава нарастване на специфичното потребление – маски, костюми и украса, материали за изработването им, картички, тикви, лакомства. Дори и бизнесът ви да няма пряко отношение към тези групи стоки, приповдигнатото настроение на деня предразполага потребителите и те са по-склонни
Call Now ButtonОбадете ни се

Център за настройка на поверителност

Абсолютно необходими

Определени „бисквитки“ са необходими, за да можем сигурно да предоставим нашите услуги чрез уеб-страницата. Тази категория включва, напр.:

– „Бисквитки“, които идентифицират или удостоверяват нашите потребители;
– „Бисквитки“, които временно съхраняват определени потребителски данни (например съдържание на онлайн формуляр);
– „Бисквитки“, които съхраняват определени потребителски предпочитания (напр. настройки за търсене или настройки за език);
– „Бисквитки“, които съхраняват данни, за да осигурят безпрепятствено възпроизвеждане на видео или аудио съдържание.

gdpr, woocommerce_cart_hash, woocommerce_items_in_cart, _wp_wocommerce_session, wordpress_logged_in_, wordpress_user_sw_, fbsr_1940485082928330

Аналитични

Информация за вашето поведение в сайта, чрез която може да Ви предложим по-качествена услуга

_ga, _gat, _gid, _pk_id, _pk_ses