Увеличете максимално въздействието на вашето събитие с фото стени и текстилни рамки
Задачата на всяко събитие е да остави трайни спомени у участниците и да разпространи желаната информация сред максимално широка аудитория. Независимо дали става дума за бизнес, фестивали, концерти и спорт или благотворителни и частни партита, организаторите полагат максимум усилия, за да осигурят запомнящи се преживявания на гостите и привлекателност за медиите.
Един от основните фактори за постигане на желания резултат е ефектното оформление на мястото на събитието, независимо дали става дума за зала или за открито пространство. А сред най-впечатляващите средства за това са така наречените фотостени.
Какво представляват фотостените
Най-общо – фотостената е печатен материал с ритмично повтарящи се образи. Дизайнерското ѝ решение се определя от целите, които преследвате. Може да е строго оформен голям банер с повторение през определена стъпка на логото на марката ви или снимката на промотирания продукт, но и фотоколаж за рождени дни и сватби. От познатите ви печатни изделия тя най-много се доближава до тапетите.
Изпълнението може да е върху винил, но все повече се използва напечатано текстилно платно, опънато върху красива алуминиева рамка (текстилна рамка). Изработват се в големи размери и няма как да останат незабелязани. Могат да са окачени върху стени и опори, но по-предпочитани са самостоятелно стоящите. Те позволяват да ги разположите точно където искате, както и да ги местите съобразно програмата на събитието.
Могат да са едностранни или двустранни. Възможно е да са със собствено осветление, което значително повишава ефектността и ефективността им.
Фотостените са предназначени за многократна употреба и са много лесни за пренасяне – особено изработените върху текстил. Текстилните рамки се сглобяват и разглобяват бързо, без да са необходими специални умения. Леки са и компактни – сгънато платно с размери 3х3 метра се побира в неголяма пазарска торбичка. Мастилата, с които се отпечатват, са безопасни и екологични.
Защо да инвестирате във фотостена
Представете си, че сте домакин или спонсор на събитие, независимо какво е то. Вашата голяма фотостена е добре видима. Динамиката на ритмично повтарящото се лого я превръща в структурообразуващ елемент на пространството. Участниците не просто я забелязват, те я избират за фон на снимките си. Ако е изработена от текстил, тя е изключително благодатна за фотографиране – без бликове и нежелани отблясъци.
Минути след започване на събитието вече присъства в социалните мрежи, а репортерите правят интервютата си пред нея и скоро тя се появява и в медиите. Достигате до зрители, многократно надхвърлящи като брой присъстващите на събитието. Последващите разглеждания на снимките от приятели и близки е допълнителен бонус. Те поддържат свежи впечатленията на потребителите за марката ви продължително време.
Повишава се рязко осведомеността за марката и разпознаваемостта ѝ. За такъв маркетингов резултат при всеки друг случай ще трябва да положите доста усилия и да вложите много средства.
Важни предимства, които ви осигуряват фотостените
Как въздействат фотостените върху аудиторията и защо да изберете тях пред всяко друго рекламно средство? Те ви осигуряват:
- Висока видимост – големите им размери и спецификата на изображението гарантират отлична видимост и притеглят погледите като магнит.
- Ярко запомнящо се първо впечатление – вътрешната ритмичност и динамика, които те излъчват, обикновено са в синхрон с приповдигнатото емоционално състояние на посетителите и образите се запомнят лесно и трайно.
- Атрактивност – освен че лесно се забелязват, фотостените са много привлекателни както за участниците в събитието, така и за медиите. Получавате достъп до личните страници на потребителите във Facebook, Twitter и Instagram, TikTok, но и до големи информационни медии.
- Стил и индивидуалност на събитието – придават на бизнес мероприятията усещане за професионалност, на частните партита – усещане за класа, но и за споделеност и интимност.
- Преднина и открояване от конкуренцията – вече посочените предимства осигуряват висока ефективност на брандиране, извеждат марката ви напред и ви отличават в съзнанието на потребителите от конкуренцията.
- Многообразие – възможно е да бъдат изпълнени в различни размери, форми, стилове и т. н.
- Универсалност – фотостените са приложими в множество различни случаи – бизнес събития – официални и промоционални, пресконференции, спортни състезания, фестивали, концерти, традиционни масови празници, благотворителни мероприятия, частни партита, сватби, рождени дни и т. н.
- Рентабилност – съотношението брой зрители за единица вложени средства и последващата възвръщаемост ги прави много изгодни. Дългият им живот и многократната им употреба повишават допълнително рентабилността на инвестицията.
На какви условия трябва да отговарят фотостените
Разбира се, те се изработват по специално подготвен за вас проект и максимално отговарят на изискванията и очакванията ви. Но е добре да вземете предвид няколко базови принципа:
Адекватност като дизайн и стил на събитията
Това ще рече – по-строга и елегантна обща визия при официални събития и забавно, закачливо излъчване при масови мероприятия.
Яснота и отчетливост на образите
Целта е постигане на високо ниво на запомняне – отнася се до графиката и цветовите решения, едрината на изображенията, разбираемостта на посланията.
Качество на изпълнението
Включва професионалните възможности на изпълнителя, креативността на дизайна, качеството на използваните материали и печата, лекотата на монтажа.
Потърсете ни, когато искате впечатляваща фотостена!
Ние сме широкоформатна печатница „Ребранд“. Разполагаме с материална база, включваща техника от последно поколение. Използваме модерни екологични мастила и медии. Познаваме добре тенденциите в изработването на маркетингови средства за брандиране. Екипът ни включва креативни графични дизайнери, успешни маркетолози, квалифицирани специалисти по печат и монтаж.
Изберете ни за свой партньор за успешни маркетингови активности!
Вижте още от блога на Rebrand:
Билбордове за реклама на недвижими имоти – ключ към успеха на всеки брокер
5 point-of-sale маркетингови тактики за увеличение на продажбите
Как печатната реклама ще подкрепи вашия онлайн бизнес