Как да осигурите индивидуалност на новия си магазин или офис
Времената на несигурност и тревожност, в които живеем, ще отминат. Някои бизнеси ще ги преживеят зле, други ще просперират, ще се появят нови. Все повече дейности ще се пренасят онлайн, но винаги ще има нужда от физически офиси и магазини, в които пазаруването се превръща в забавление.
Дори когато сте избрали най-подходящата локация за конкретната дейност, стокови групи или услуги, уцелили сте ценовия клас и сте събрали най-професионалния търговски екип, остава да направите нещо много важно:
Да афиширате и обозначите новия обект, да известите евентуалните потребители, партньори и контрагенти, че се намирате точно там – накратко – да брандирате новия магазин или офиса си, да му придадете облик и индивидуалност, които го отличават от всички останали.
Външна реклама
Поставена на възлови места в близост, че и по-далече от новия магазин или офис, тя ще привлича погледите на аудиторията и ще събужда интереса към вас у мнозина. Съвсем не е задължително да се спрете само на една форма. Заложете на микс от калкани, билборди, ситилайт мощности по спирките, информационни табели по стълбовете. Те са с взаимно допълващи се функции, разширяват максимално обхвата на зрителската аудитория, служат като пътеуказатели към вашия бизнес.
Помислете и за стикерите за асфалт. Креативният им дизайн ще провокира любопитството на клиентите и ще ги води от най-близкото оживено кръстовище до вратата на офиса или магазина ви.
Екстериорно брандиране
Витрините са безплатна рекламна площ, видима от улицата. Превърнете ги във вашата изразителна визитка, в емоционална покана към минувачите, които са и ваши потенциални потребители. При изработката на експозицията можете да избирате от различни материали и техники в зависимост от разположението, осветеността и размерите на витрината, на магазина или офиса, от маркетинговите задачи, които решавате в момента.
Няма как да минете и без добрата стара фирмена табела. Разбира се, тя може да бъде изработена по различни – кой от кой по-атрактивни – начини и да нищо общо с някогашните изписвани на ръка с боя табели. Но ако сте почитатели на ретрото – директният UV печат върху шперплат ще удовлетвори напълно очакванията ви.
Много добре работят за привличането на клиенти флаговете и знамената, разположени в непосредствена близост до магазина или офиса. Те се движат като живи и от най-малкия полъх на вятъра. Достатъчно е да попаднат в периферийното зрение на преминаващите, за да привлекат вниманието им към магазина или офиса ви. И подобно на витрините, могат да са подчинени на актуалните за момента маркетингови цели.
Интериорно брандиране
Не е достатъчно само да накарате клиента да влезе при вас. Важното е да го накарате да остане, да купи, да се върне пак. Освен потребителската стойност, цената и качеството на предлаганата стока или услуга, своята роля за това има и интериорното брандиране, осигуряващо атмосферата и настроението вътре в офиса или магазина.
Затова можете да използвате индивидуално разработени
В някои браншове отлично работят остроумните, добре измислени забавни стикери. Те не остават незабелязани. Привличат вниманието, повдигат настроението и забавляват аудиторията. Създават атмосфера на доверие и насърчават решението за покупка и сътрудничество.
Ние сме печатница „Ребранд“ и изработваме всичко, което може да ви потрябва за брандирането и персонализирането на новия ви офис или магазин. Вместо да работите на парче и нещата все да не пасват, заповядайте при нас! Ще разработим цялостна концепция, която максимално ще удовлетворява целите ви и ще я изпълним от идеята до монтажа.