5 причини да използвате подовите стикери във вашата реклама
За всеки един бизнес използването на стандартни рекламни материали е част от цялостната маркетингова стратегия но идва момент, в който е нужен иновативен подход с по-запомнящи се елементи. Такива елементи са рекламните подови стикери и техните предимства ги правят подходящи за всякакъв тип брандове. Вижте и 5 основни причини да ги използвате във вашата реклама!
За да привличате вниманието на клиентите
Потенциалните клиенти често получават в ежедневието си информация за прекалено много реклами. В резултат на това те са склонни да игнорират повечето за да не е на лице визуален безпорядък. Подовите стикери обаче действат на възприятията по различен начин и чрез тях определено ще изненадате приятно своите потенциални клиенти.
Подовите стикери моментално привличат към себе си вниманието. За да бъде максимален ефекта от тяхното използване, правилната комбинацията от цвят, дизайн и типография е задължителна. Използвайте подовите стикери и на необичайни места като стълбища, асансьори, каси, фоайета и др. Струва си!
За да насочвате клиенти или посетители
Едно от най-практичните и широко разпространени приложения на подовите стикери е насочването на клиенти или посетители. За максимални добри резултати е препоръчително да:
- Да се поставят директно на обществени места, които водят към конкретния магазин или отдел;
- Да се начертае етажен план във временен или постоянен капацитет;
- Да се навигират клиентите до най-популярните продукти или категории;
- Да се маркират входните и изходните пътища;
- Да се информират посетителите за по-нови стоки или продуктови линии.
За да комуникирате промоции и рекламни послания
Ако искате да опитате да имате реален успех в творческия маркетинг, няма по-добър начин от използването на подови стикери. Използвайте ярки цветове, големи букви и ангажиращо послание и перфектната интериорна реклама е готова! Опитайте да включите хумористични послания, оптични илюзии, умни търсачки и подови настилки по поръчка, които ще обновят цялостния облик на вашия бизнес. Всеки от тези подходи ще направи добро впечатление на потенциалните клиенти. Използвайте тази възможност, за да вдъхнете живот на вашата реклама.
За да наложите вашия бранд
Ако искате да развиете успешно бранда си, трябва да останете последователни – по-конкретно, трябва да сте визуално последователни. Така подовите стикери могат да бъдат идеално средство за създаване на идентичност на бранда ви и ще създадете доверие и постоянен интерес в съзнанието на потенциалния клиент. Повтарящото се лого или слоган отпечатани на стикери ще направи бранда запомнящ се и ще подобри имиджа му.
За да спестите средства
Всички маркетингови активи дават впечатляваща възвръщаемост на инвестициите, при условие че знаете как да ги използвате. Подовите стикери обаче наистина се открояват в това отношение по всевъзможни начини. Те рентабилни и достъпни и с креативен вид. Ще получите разнообразие от опции, които да отговорят на вашите бизнес изисквания. Освен това са изключително издръжливи и това им придава допълнителна рекламна стойност.
Колебаете се какви подови стикери са подходящи за бранда ви? Имате идеи за дизайн или търсите професионалисти, които да създадат такъв? Ние от Rebrand сме специалисти в дизайна и печата на подове стикери и можем да ви съдействаме! Свържете се с нас!