• bg
  • en
 

Рекламни билбордове

Най-известният представител на аутдор рекламата и нашата най-голяма сила. Ще срещнете билбордове навсякъде. Капацитетът ни за изработка за денонощие е над 300 билборда.

Какво е билборд?

Билбордът е едно от най-популярните средства за външна реклама и се монтира на места с висок трафик (кръстовища, магистрали), най-често в градска среда. Този широкоформатен печат притежава устойчивост, практична конструкция и моментално привлича вниманието на шофьори и пешеходци давайки реални резултати при разпознаваемостта на вашия бранд/бизнес, продукт, или услуга. Билбордът и мегабордът са от една категория рекламни продукти със съществена разлика помежду си.

Кои са предимствата на рекламните билбордове?

Билборд рекламата е инвестиция, която си струва, защото е универсална и има директно визуално въздействие върху широката аудитория и така привлича потенциални клиенти. Благодарение на своя голям размер тя се забелязва от далеч. Друго основно предимство на рекламните билбордове е възможността за кратко, ясно и изчерпателно текстово съдържание, което дава гаранция за допълнително въздействие.

Рекламни билбордове – За какво да внимавате при избора на дизайн?

Качественият дизайн на билборда е ключов елемент за неговата рекламна стойност. Трябва да бъдат спазени няколко основни правила:

 

  • Избор на подходяща цветова комбинация – цветовете на билборда създават първото впечатление у потенциалните клиенти и тяхното правилно комбиниране е задължително;
  • Количество и размер на текста, подходящ шрифт – текстът трябва да е кратък и ясен. Размерът на шрифта е нужно да е съобразен с наличното пространство, стила и цветовете на рекламната концепция;
  • Графичните елементи допълват дизайна и трябва да бъдат естетически добре комбинирани с останалите компоненти;
  • Задължително е да използвате качествени изображения с висока резолюция
  • Препоръчва се да не се поставя важна информация в края на билборда и да има поне 20 см отстояние от ръба.
билборд avene

Защо материалът за билборд е от значение?

Материалът за изработка на билборда е от значение, защото той гарантира неговата устойчивост и качество. Двамата основни материала, от които се изработват билбордовете са промазан винил и ламиниран винил.  Кой от тях е по-подходящ за вашия билборд зависи от сезона, дизайна и времето на експлоатация.

Колко време да рекламирате? | Рекламни билбордове

Времетраенето на една рекламна кампания, представяне на бранд, продукт или услуга е  много важно. Промоционалните рекламни кампании, в които е споменат точен срок не трябва да го надвишават, а дългосрочните е препоръчително да са видими от 1 до 6 месеца или 1 година.

Кои са най-популярните размери за рекламни билбордове?

Стандартният размер на билборда е 3×6 метра. Всяка една фирма, която се грижи за съоръжения има определени изисквания към размера на ушития билборд. Трябва да сте наясно със схемата на ушиване преди да е финализиран дизайна и предпечата.

Защо да се свържете с Rebrand? | Рекламни билбордове

 

  • Защото разполагаме с печатница отговаряща на всички необходими стандарти за бранша, работим с нова и утвърдена печатна технология и притежаваме дългогодишен опит в изработката на билбордове;
  • Защото при нас ще получите цялостно изготвяне на билборд- дизайн, предпечат, принт, монтаж и възможност за допълнително монтиране на осветяване;
  • Защото извършваме монтаж на билбордове във всички градове на територията на България;
  • Защото разполагаме с подробен онлайн каталог на нашите услуги и бърза и лесна форма на контакт.

Често задавани въпроси:

Ефективна ли е рекламата чрез билборд?

Билборд рекламата е предпочитана от много брандове, защото е универсална, въздейства директно на широката аудитория и привлича бързо и лесно потенциални клиенти. Основните й предимства са, че се позиционира на оживени места (предимно кръстовища) и поради големия размер на билбордовете е достатъчно разпознаваема.

В кои случаи е подходящо да изберете билборд реклама?

Подходящо е да изберете билборд реклама в случаите, когато искате да привлече потенциални клиенти чрез моментална видимост. За да бъде максимално въздействащо рекламното послание, трябва да се заложи на оригинален текст, подходящи цветове и визия, която да „хваща“ окото.