Защо промомасите са ценни добавки към всеки изложбен щанд
Всяка маркетингова и търговска активност има нужда от технически средства и пособия. Едни от най-скромните, но най-често използваните са така наречените промомаси.
Какво представляват промомасите
Това са съоръжения, определяни не толкова чрез формата и вида си, колкото чрез своята функционалност. Цялото огромно разнообразие от катедри, маси, щандове, кръгли, четвъртити, вълнообразни и разчупени като форма обемни тела е обединено от функцията си.
Служат за представяне на продукти, услуги, събития, инициативи – горещи точки за срещи с потребителите по всякакъв повод и решаване на различни задачи. Успоредно с това осигуряват рекламна площ за привличане на вниманието – към това което се случва или е изложено.
Те са леки и лесни за транспортиране. Много често са сгъваеми (като куфар) или сглобяеми, като при монтирането си на нужното място не изискват нито специална подготовка, нито специални инструменти. Задължително са брандирани и се забелязват отдалеч.

Какви са техните функции
Промоционални
За предлагане на храни, мостри на козметика, битова химия и каквото още се сетите безплатно или с голяма отстъпка.
Демонстрационни
За въвеждане на нови продукти, показване на възможностите им, на начините на употреба и др.
Информационни и рекламни
Осигуряване на информация за продукт, марка, организация чрез разпространение на информационни и рекламни материали.
Помощни
Като част от щандове на изложби и изложения и т. н.
Къде можете да ги използвате
- В и пред търговските обекти е най-честото място на промомасите. Обикновено ги виждате като авантпост в близост до щанда, където е изложен съответният продукт.
- На улицата те се използват при информационни и рекламни кампании, при масови акции от различен характер.
- При събития – в зависимост от целите, задачите и предназначението им.
- При изложения и изложби – като част от изложбеното оборудване. Практиката е да се изнасят в предната част на изложбената площ, която заемате, в близост до преминаващия поток посетители, за да привличате вниманието им. Използват се за дегустации, раздаване на безплатни мостри и рекламни материали, промоции. Дават възможност – по-скоро насърчават – потенциалните клиенти да се запознаят отблизо с продуктите и услугите, да придобият лично впечатление и отношение към тях.

От какво се изработват
Разнообразието им се отнася не само до визията, формата и размерите. Много различни могат да са и материалите, от които те се произвеждат. Най-често използваните са плексиглас, коматекс, велпапе, текстилни рамки, Pop-Up елементи.
Изборът във всеки конкретен случай зависи от предназначението им – дали ще са за акции на открито или в закрити обекти, дали ще са за еднократна употреба, или ще разчитате на тях за много изложения, дали ще са част от по-голяма търговска и/или изложбена площ, или ще са цялата територия, с която разполагате. Разбира се, важно е от какъв характер и с какво тегло са продуктите.
Направете промомасата част от вашия образ
Истинско разхищение на ресурс ще бъде да не се възползвате максимално от рекламната площ, която ви предлага промомасата. Превърнете я в част от разпознаваемия ви образ, в отличителен елемент на вашата идентичност. Не оставяйте на случайността нито един детайл – от конструкцията през формата до визията.
Ние сме широкоформатна печатница „Ребранд“. Една от специализациите ни е брандирането на щандове. Тя включва и изработката и брандирането на промомаси.
Свържете се с нас и ни разкажете за бизнеса си, за начина, по който бихте използвали своята промомаса, и за задачите, при чието решение бихте я употребявали. Това ще ни позволи да ви предложим най-подходящите варианти за разпознаваеми и запомнящи се промоконструкции – ценно допълнение към всеки успешен изложбен щанд.