• bg
  • en
 

Реклама по време на коронавирус

covid 19 products

Как да спечелите вниманието на потребителите по време на коронавирус

Новини

Коронавирус пандемията така и не стихва, по-скоро настъпва. И въпросът, как ще работят кафенетата и ресторантите, баровете и магазините след ограниченията заради КОВИД-19 се превърнаха във въпроса, как ще работят те по време на развихрящия се корона вирус. Още повече, че премиерът заяви в прав текст – през юли и август нови ограничения няма да се налагат.

Ситуацията за бизнеса и потребителите е уникална

Такава е за всички бизнеси и особено за ресторантьорския и хотелиерския, за магазините на дребно и за услугите, за развлекателните заведения и т. н. От една страна тя е шанс да се съвземат преди неизвестността на есента и зимата.

 

От друга – въпреки желанието на хората да се забавляват и да живеят нормално, те едва ли ще забравят, че вероятността за заразяване по-скоро се увеличава, отколкото намалява. И потребителите ще имат едно на ум, когато избират къде да пазаруват, да потърсят нужната им услуга, да отидат на обяд, на среща с приятели, да прекарат няколко приятни часа вечерта.

 

Затова не е достатъчно да следвате стриктно всички мерки за безопасност. Важно е да информирате за това потенциалните си клиенти, да направите грижите си видими, да ги превърнете в свое предимство.

стикери

Как да информирате потребителите си, че при вас е безопасно

Разбира се, с добрите стари нагледни материали за информация и реклама.

 

Чрез тях разкажете как е организирана работата ви при новите условия; правите ли доставки; какви са ангажиментите ви на работодател по опазването на здравето на персонала; какви са ангажиментите на целия екип към безопасността на потребителите. Напомнете им, че трябва да спазват дистанция един от друг, да използват осигурените дезинфектанти, да носят маски на територията на магазина и заведението, освен ако не са на масата си за консумация и т. н.

 

Табелите

Обновете указателните и рекламните табели . Това ще привлече вниманието и интереса на потребителите. Старите, дори и да са перфектни, твърде дълго не казваха нищо, бяха само част от затворените кафенета и ресторанти. Приберете ги, в по-добри времена можете да ги извадите пак. Сега ви е нужна нова и впечатляваща табела, адекватна на ситуацията – може да е светеща или не, да замества старата, или да ѝ придава актуално звучене!

 

Флаговете

Обявете, че работите, като поставите пред входа атрактивни, раздвижвани и от най-лекия полъх флагове . Те буквално придърпват погледите на минаващите наблизо потребители и отправеното послание няма как да не бъде забелязано.

 

Брошури

Работата ви е доста усложнена – дезинфекцирате след клиентите, поддържате безупречна чистота, многократно забърсвате с дезинфектант всички повърхности, докосвани от много хора. Следите постоянно за здравето на служителите си. Протоколът за хигиенизиране в кухнята е изтощителен, но всички го следват.

 

Разкажете за всичко това на потенциалните си потребители. Подгответе брошури, разпространете ги в жилищните райони и офис сградите, от които идват основните ви клиентски потоци и поръчките за доставка.

 

Опаковки

Подгответе специални опаковки и отпечатайте върху тях най-важното, което искате клиентите ви да знаят за вас в този момент. Можете да поставяте в тях насипните стоки или храната за вкъщи и поръчките онлайн.

 

Визитки

Със сигурност имате визитки. Но след продължителната изолация и при новите непредсказуемо променящи се условия малко или много всички сме различни. Направете нови визитки. Раздавайте ги на потенциалните си потребители. Нека от пръв поглед стане видима промяната, новият акцент в развитието ви. Най-лесно това се прави с визитката – не струва скъпо, а има представителна роля за целия ви бизнес.

 

Подови стикери за дистанция
Трудно можете да очаквате хората, дошли да се забавляват, да спазват безопасна дистанция – особено след почерпката. Отговорността за това е ваша. Отлично решение са подовите стикери . Добре измислени, с привличащи вниманието визия, те ясно ще подсказват във всеки един миг границите, отвъд които потребителите не бива да се приближават един до друг.

 

Скрийн протектори

Няма човек, който да не оцени практичния скрийн протектор. А той може ежеминутно да напомня на собственика си за вас.

 

Подгответе брандирани скрийн протектори. Раздавайте ги като бонус на клиентите си – примерно, когато сметката им е над определена сума. Така дори няма да има нужда потребителите да търсят номера ви, за да си поръчат храна или да направят резервация.

 

По всичко изглежда, че ще трябва да се научим да живеем със заплахата от коронавирус. Всеки трябва да извърви своя път към новите навици и новата нормалност. Ние можем да ви помогнем вашият да е по-лесен! Свържете се с нас !