Изработване на табели | Кой вид е най-подходящ за вашия бизнес?
Още преди да стартирате процеса по изработване на табели трябва да знаете точната концепция и способите за привличане на внимание. Рекламната табела е лице на вашия бизнес. Тя е начинът по визуален път да предадете идентичността си, и разбира се, да се рекламирате. Табелата ви отличава от конкуренцията и помага да бъдете запомнени. Както всеки вид външна реклама, табелите са много успешени за увеличаване на разпознаваемостта на бранда.
Днес от Rebrand ще ви запознаем с всичко, нужно за изработване на табели. Ще научите как правилно и без думи да представите всичко, което искате да кажете на клиентите си.
Изработване на табели | Вид и специфики
Избирането на правилния вид рекламна табела е най-ключовата първа стъпка, при избор. Обмисленият дизайн продава и помага да постигнете целите си. Има 2 вида рекламни табели – имиджова и информационна. Двата типа табели обслужват различни цели.
Имиджовите табели повишават разпознаваемостта на бранда -те са по-персонални и имат по-опростен дизайн.
Както сигурно се досещате, информационната табела информира. Тя има по-сложен дизайн и трябва да бъде обмислена по-добре. Разберете как в следващите редове.
Имиджова рекламна табела
Имиджовите рекламни табели с лого са създадени индивидуално за бизнеса. Те са иновативен маркетинг подход към целевата аудитория. Ако са външни, най-често посочват къде клиентите ще могат да открият бизнеса или пък се поставят на значително видими места, за да бъде логото забелязано и запомнено.
За изработване на табели, които ще позиционирате екстериорно, препоръчваме те да бъдат светещи. Светещата външна реклама осигурява денонощна видимост, по-лесно четима е и се откроява.
За интегрирането на табели в интериорна реклама, се допуска да са несветещи и с по-малки размери. Те са отлична декорация за вашия офис или обект, изглеждат професионално, пренасят идентичността и популяризират марката.
Информационна рекламна табела
При подобно изработване на табели има различни възможности. Определете каква искате да е информацията, която целите да предадете на аудиторията. Помислете след като вече клиентът е получил тази информация, какво действие бихте искали той да извърши. Тези съвети ще ви помогнат да прецените какви елементи да включите в табелата си.
Логото е основен компонент в дизайна! Освен него, според действието, което сте определили за аудиторията можете да добавите: свой контакт, за да се свържат с вас, да съобщите промоция, от която да се възползват или да обозначите локацията си, за да ви посетят.
Изработване на табели | От какъв материал имате нужда
Следващото важно решение, което трябва да вземете е от какъв материал да бъде изработена табелата ви. Вече знаете какво послание носи тя и къде ще я позиционирате и това ще ви насочи към правилния избор.
Различните материали имат различна приложимост и ще ви предложат отделен облик на самата табела. Обмислете следните критерии – колко здрава трябва да бъде табелата, какъв вид на дизайна искате да постигнете, колко лесна е поддръжката.
PVC рекламни табели
Представляват PVC плоскост с фолио или с директен печат (препоръчително). Този вид табели са леки, удобни за пренос и лесно се прикрепят към различни повърхности. Материалът е подходящ за разкрояване в различни форми и размери.
Предпочитани са, поради здравина и издръжливост на всякакви климатични условия. Те са изключително подходящи за екстериорно позициониране. Можете да ги поставите извън офиса, магазина или навсякъде, където смятате, че ще се забелязват най-добре. Използват се и като табели на закрито.
Рекламни табели от еталбонд
Еталбондът е много предпочитан материал при изработване на табели. Той е гладка повърхност, която е удобна за печат,. От нея се изработват красиви дизайни, тъй като предлага разнообразие от цветови палитри. Също, различни форми и текстури могат да бъдат получени за изработване на табели.
Табелите, направени от еталбонд се поддържат лесно, тъй като са водоустойчиви и устойчиви на UV лъчи. Тази полза на материала запазва цветовете и формата на табелата и го прави издръжлив на различни външни условия.
Стъклени рекламни табели | изработване на табели
Рекламните табели от стъкло предлагат елегантен и стилен външен вид, който придава луксозно усещане. По-подходящи са за вътрешно поставяне. Прозрачността на стъклото може да създаде ефектни визуални елементи при добавяне на светлина към модела и при определено разположение на естествена светлина.
Стъклените табели са лесни за почистване и поддръжка. Замърсяванията по тях могат да бъдат премахнати с обикновени почистващи препарати, а гладката повърхност на стъклото не задържа петна.
Рекламни табели от акрилни плоскости (плексиглас)
Рекламните табели от плексиглас, подобно на тези от стъкло, осигуряват чист и модерен вид на дизайна заради прозрачността си. Плексигласът също е много подходящ за изработване на табели със светлини.
Предимство на този вид рекламни табели е, че са устойчиви. Особено сравнен със стъклото, плексигласът е много по-издръжлив на удари и по-трудно може да бъде счупен. Това прави употребата му за табели, поставяни навън, много удачна.
Ние, от Rebrand, сме утвърдени експерти във външната реклама. Високо ценим иновативността в маркетинга и вярваме, че брандирането ще промени посоката на бизнеса ви винаги към по-добра. Потърсете ни, когато имате нужда от рекламна табела. Ние ще изградим красиво лице на вашия бизнес!
Допълнителни съвети при изработване на табели
Важността на монтажа след изработване на табела
Видимостта на табелата от потенциални клиенти е от съществено значение, за да може да привлича внимание и да служи като ефективна физическа реклама. Добре разположеният знак трябва да бъде лесно забележим, независимо дали се преминава покрай нея пеша или с автомобил. Височината, ъгълът и разстоянието са фактори, които трябва да прецените, за да подсигурите максимална ефективност при изработване на табела.
Когато обмисляте разположението на знака, от съществено значение е да оцените заобикалящата среда. За табели на открито вземете предвид фактори като близките сгради, дърветата и моделите на движение. Табелите на закрито например, може да използват светлоотразителен винил, решение поради липсата на достатъчно светлина.
При изработването на реклами табели изборът на място зависи и от предназначението. Табела, предназначен за ангажираност с бранда, трябва да бъде поставена на места с по-голям трафик, като се осигурява максимална видимост. От друга страна, информативните табели трябва да бъдат разположени на местата за вземане на решения, като насочват клиентите към тяхната дестинация.
Правилното поставяне може да сведе до минимум препятствията и да увеличи четимостта. Гарантирането, че табели не са блокирани от други структури или обекти, е от съществено значение за поддържане на ясна комуникация с аудиторията. Обмисленото разположение е ключът към ефективното изработване на табели.
Разходите при изработване на табели
Съображенията за разходите са важен аспект от изработката на табели, който може да окаже значително влияние върху бюджета на бизнеса. Първоначалните производствени разходи варират в зависимост от материалите, размера и сложността на дизайна. Висококачествените материали и персонализираните дизайни обикновено увеличават общите разходи, но могат да предложат по-добра издръжливост и по-професионален външен вид.
Разходите за инсталиране също трябва да бъдат взети предвид в бюджета. В зависимост от размера и разположението на знака, монтажът може да изисква специализирано оборудване и професионални услуги. Тези разходи могат да се увеличат, особено за големи външни реклами. От съществено значение е да се получат точни оферти за монтаж, за да се избегнат неочаквани разходи.
Трябва да се вземе в предвид и потенциалните разходи за подмяна. Може да се наложи табелите да бъдат обновени или заменени поради износване, промени в марката или регулаторни изисквания. Планирането на тези бъдещи разходи гарантира, че бизнесът ще остане подготвен за всички необходими актуализации.
Вижте още от блога на Ребранд:
Брандиране на бусове с фолио | Видове фолиа и техните предимства
Как печатната реклама ще подкрепи вашия онлайн бизнес
Как да получите най-добрата персонална оферта за печат и брандиране