Защо да използвате спирките като рекламно пространство
Спирките на градския транспорт са едни от най-добрите локации за външна реклама в населените места. Те са територията, на която се пресичат най-интензивните пътникопотоци в час пик сутрин и вечер и подслоняват хора целодневно. Покрай тях преминават множество пешеходци и хиляди автомобили. Затворени в автобусите, пътниците престояват тук поне по няколко минути на всяко минаване. Това превръща автобусната спирка в уникална, многоизмерна рекламна платформа. Накратко – ако търсите своите потенциални потребители – включете в плановете си спирките на градския транспорт.
Те предлагат близък контакт с потребителя в специфична атмосфера
Не са много случаите, в които рекламата може да е буквално пред очите на потенциалните ви клиенти за толкова дълго време и те да не са заети с нищо друго. При това не е нужно да полагат каквито и да е усилия, нито пък да се напрягат, за да я доловят/видят за секунди между работа и странични занимания. Всеки от тях ще прекара тук в очакване от няколко до 20тина минути. Възползвайте се! Измислете приковаваща визия, завладяващо послание и действайте. При това можете да дадете на потребителя доста повече информация, отколкото бихте го направили чрез билборд – например. Всички останали зрители – пешеходци, пътници в автобусите и такситата, в автомобилите – са ви бонус. Ако това не е ефективна рекламна инвестиция, коя ли друга ще е? За успеха ви работи и характерната атмосфера на спирката. В едно и също време тя е част от пренаселеното публично пространство и осигурява закътаност, в известен смисъл – изолираност и интимност в общуването ви с публиката.
Ситилайт конструкциите по спирките обикновено са с две лица. Наемете и двете и няма да имате конкуренция за вниманието на аудиторията си – сутрин, през деня, вечер и нощем. Още по-впечатляващо е брандирането на цялата площ на гърба и страните ѝ. Модерният начин на осветяване прави рекламата ви видима 24 часа в денонощието.
Подходящи са за местни и национални рекламодатели
Повечето от пътниците на една спирка я използват постоянно или поне често. Постоянна е и другата аудитория – от автобусите, леките коли, пешеходците. Случайно преминаващите са малцина. Това я прави особено подходяща локация за местна реклама и за бизнесите в близост. При това рекламната площ на автобусните спирки като цена е достъпна и за по-малките фирми. В същото време тя е отличен избор за големите марки стоки за масова употреба. Изборът на спирките, основан на добре направено проучване, може да ви осигури:
- аудитория с желаните демографски характеристики
- в необходимия ви географски район
- с много висок обхват (процентът от населението, виждащо рекламата през определения период от време)
Възможности за впечатляваща, работеща реклама
Ситилайт конструкциите са проектирани така, че рекламната експозиция да е в нормален човешки мащаб и на нивото на очите. Медиите за отпечатване на визията са винил, беклит филм и ситилайт хартия. Върху тях се отпечатват висококачествени фотореалистични изображения. Те дават възможност за вътрешно осветление, като пропускат светлината и придават на образа експресивност и убедителност. Използвайте възможностите за интерактивна реклама и обратна връзка с потребителите. Точно на това място, на спирката, те могат да запишат важното от информацията, която им давате, да звъннат на посочения телефон, да последват отпечатания QR код, който ще ги отведе на лендинг страницата, подготвена за случая. Колебаете се дали ще се справите сами? Нашите дизайнери и консултанти ви очакват. Потърсете ни!