Трафик с флагове и знамена

5 начина да привлечете физически трафик с флагове и знамена

Продукти

Пандемичната ситуация, в която живеем повече от година, допълнително усложнява работата на търговските обекти и на бизнеса като цяло. В този момент успешното увеличаване на физическия трафик и привличането на повече потребители е от решаващо значение не просто за успеха, а дори за оцеляването на бизнесите.

 

Използването на флагове и знамена в близост до вашия бизнес е достъпен и сигурен начин да привлечете вниманието на преминаващите и да ги превърнете в свои клиенти.

Предимствата на флаговете и знамената

  • Едностранно или двустранно отпечатани, те предлагат огромни възможности за индивидуализиране и ефективно въздействие върху аудиторията.

 

  • Раздвижването им и от най-лекото въздушно течение привлича погледите на преминаващите, дори когато те не гледат към вас.

 

  • Свързвате се с целевите си потребители, докато минават по обичайния си маршрут за работа, пазаруват или се разхождат на улицата, преминават с кола или с градския транспорт.

 

  • Работят за вас 24 часа по 7 дни седмично, 365 дни в годината – достатъчно е да са осветени.

 

  • Евтини са и са достъпни и за малкия бизнес.

 

  • Мобилни са и лесно се местят на необходимото място.

 

  • Подходящи са за вътрешна и външна употреба.

 

  • Почистват се лесно и са много издръжливи, предназначени за многократна употреба.

 

5 начина за привличане на физически трафик с флагове и знамена

1. За стимулиране на импулсивни покупки

В анкета, публикувана в Slickdeals, 72% от запитаните са съобщили, че по време на пандемията често правят импулсивни покупки, защото това подобрява настроението им. За да се възползвате от тази склонност, може да се окаже достатъчен и само един флаг с голям надпис „Отворено“, „Промоция“, „Пролетна разпродажба“, който да пренасочи към магазина ви преминаващите наблизо.

 

В същото време статистиката подсказва, че до 85% от клиентелата ви живее в радиус от около 8 километра от магазина ви. При добро определяне на локациите на знамената на практика всеки ден поне по веднъж ще напомняте на потребителите си за себе си и ще увеличите трафика в обекта за търговия на дребно.

2. Ежедневна употреба на флаговете и знамената

Близо 90% от информацията, достигаща до мозъка ни, е визуална. Затова пъстрите знамена и флагове с оригинален, но лесно разбираем дизайн и силни послания, като събират погледите на всички преминаващи, точно и еднозначно обозначават местоположението ви, повишават разпознаваемостта на марката ви. Да не говорим, че конкретната и ясна информация за това, което предлагате и условията, при които го предлагате, насочва потока директно към магазина ви.

 

Използвайте ги за индивидуализиране на свободните пространства и градините около ресторанта. Можете да ги посветите на семейните тържества, които организирате при вас – сватби, рождени дни, партита и т. н.

3. Когато участвате на събития на открито

След дългите месеци на изолация хората са зажаднели за събития и срещи на открито. Затова не пропилявайте възможностите си за комуникация с потребителите. Не е нужно да имате голям бюджет, за да се рекламирате ефективно. Заложете на флаговете и знамената. Добре премисленият им дизайн и ясните рекламни послания, съчетани с естествените им предимства, със сигурност ще привлекат вниманието на целевите ви групи и ще затвърдят разпознаваемостта на бизнеса ви. А това естествено ще повиши активността на потребителите ви и продажбите.

 

Използвайте ги на външни изложения, фермерски пазари и т. н. Те са надежден начин за привличане на вниманието на потребителите и медиите при откриване на нови обекти.

4. Когато организирате събития на открито

Събитията на открито безспорно ще са желани преживявания за хората, затворени за продължително време в домовете си. Освен с обичайното си предназначение да носят конкретни рекламни послания, знамената и флаговете можете да използвате за напомняне на условията за безопасност:

  • спазване на дистанция;

 

  • носене на маски;

 

  • честа дезинфекция на ръцете.

 

Те ще изпълняват успешно тази роля и при разпродажби на открито – на тротоарите, пред моловете, във вътрешните дворове, върху откритите площи на заведенията или пък в самите магазини.

5. При спонсориране на спортни събития

Според характера и мащаба на бизнеса ви, спонсорирайте подходящи събития от спортния календар на общността. Флаговете и знамената на игрището ще ви позволят да популяризирате бизнеса си, да предизвикате интереса на аудиторията и да я накарате да ви запомни.

 

По този начин ще постигнете и ново ниво на общуване с други собственици на бизнеси.

 

 

Модерни, ефективни и на добра цена, флаговете и знамената, които изработваме в широкоформатна печатница „Ребранд“ ще ви дадат това, което търсите –

  • персонализиран образ;

 

  • повишена разпознаваемост;

 

  • увеличен поток потребители през търговския обект.

 

Обадете ни се и поръчайте! 



Call Now ButtonОбадете ни се

Поискай обаждане