5 начина да привлечете физически трафик с флагове и знамена
Пандемичната ситуация, в която живеем повече от година, допълнително усложнява работата на търговските обекти и на бизнеса като цяло. В този момент успешното увеличаване на физическия трафик и привличането на повече потребители е от решаващо значение не просто за успеха, а дори за оцеляването на бизнесите.
Използването на флагове и знамена в близост до вашия бизнес е достъпен и сигурен начин да привлечете вниманието на преминаващите и да ги превърнете в свои клиенти.
Предимствата на флаговете и знамената
- Едностранно или двустранно отпечатани, те предлагат огромни възможности за индивидуализиране и ефективно въздействие върху аудиторията.
- Раздвижването им и от най-лекото въздушно течение привлича погледите на преминаващите, дори когато те не гледат към вас.
- Свързвате се с целевите си потребители, докато минават по обичайния си маршрут за работа, пазаруват или се разхождат на улицата, преминават с кола или с градския транспорт.
- Работят за вас 24 часа по 7 дни седмично, 365 дни в годината – достатъчно е да са осветени.
- Евтини са и са достъпни и за малкия бизнес.
- Мобилни са и лесно се местят на необходимото място.
- Подходящи са за вътрешна и външна употреба.
- Почистват се лесно и са много издръжливи, предназначени за многократна употреба.
- Предлагат разнообразие от форми – Feather/Knife (перо или острие) – най-използваното плажно знаме с висока устойчивост на външни условия; Teardrop (сълза); Rectangle (най-близък до класическия флаг), хоризонтални, интериорни и т. н.
5 начина за привличане на физически трафик с флагове и знамена
1. За стимулиране на импулсивни покупки
В анкета, публикувана в Slickdeals, 72% от запитаните са съобщили, че по време на пандемията често правят импулсивни покупки, защото това подобрява настроението им. За да се възползвате от тази склонност, може да се окаже достатъчен и само един флаг с голям надпис „Отворено“, „Промоция“, „Пролетна разпродажба“, който да пренасочи към магазина ви преминаващите наблизо.
В същото време статистиката подсказва, че до 85% от клиентелата ви живее в радиус от около 8 километра от магазина ви. При добро определяне на локациите на знамената на практика всеки ден поне по веднъж ще напомняте на потребителите си за себе си и ще увеличите трафика в обекта за търговия на дребно.
2. Ежедневна употреба на флаговете и знамената
Близо 90% от информацията, достигаща до мозъка ни, е визуална. Затова пъстрите знамена и флагове с оригинален, но лесно разбираем дизайн и силни послания, като събират погледите на всички преминаващи, точно и еднозначно обозначават местоположението ви, повишават разпознаваемостта на марката ви. Да не говорим, че конкретната и ясна информация за това, което предлагате и условията, при които го предлагате, насочва потока директно към магазина ви.
Използвайте ги за индивидуализиране на свободните пространства и градините около ресторанта. Можете да ги посветите на семейните тържества, които организирате при вас – сватби, рождени дни, партита и т. н.
3. Когато участвате на събития на открито
След дългите месеци на изолация хората са зажаднели за събития и срещи на открито. Затова не пропилявайте възможностите си за комуникация с потребителите. Не е нужно да имате голям бюджет, за да се рекламирате ефективно. Заложете на флаговете и знамената. Добре премисленият им дизайн и ясните рекламни послания, съчетани с естествените им предимства, със сигурност ще привлекат вниманието на целевите ви групи и ще затвърдят разпознаваемостта на бизнеса ви. А това естествено ще повиши активността на потребителите ви и продажбите.
Използвайте ги на външни изложения, фермерски пазари и т. н. Те са надежден начин за привличане на вниманието на потребителите и медиите при откриване на нови обекти.
4. Когато организирате събития на открито
Събитията на открито безспорно ще са желани преживявания за хората, затворени за продължително време в домовете си. Освен с обичайното си предназначение да носят конкретни рекламни послания, знамената и флаговете можете да използвате за напомняне на условията за безопасност:
- спазване на дистанция;
- носене на маски;
- честа дезинфекция на ръцете.
Те ще изпълняват успешно тази роля и при разпродажби на открито – на тротоарите, пред моловете, във вътрешните дворове, върху откритите площи на заведенията или пък в самите магазини.
5. При спонсориране на спортни събития
Според характера и мащаба на бизнеса ви, спонсорирайте подходящи събития от спортния календар на общността. Флаговете и знамената на игрището ще ви позволят да популяризирате бизнеса си, да предизвикате интереса на аудиторията и да я накарате да ви запомни.
По този начин ще постигнете и ново ниво на общуване с други собственици на бизнеси.
Модерни, ефективни и на добра цена, флаговете и знамената, които изработваме в широкоформатна печатница „Ребранд“ ще ви дадат това, което търсите –
- персонализиран образ;
- повишена разпознаваемост;
- увеличен поток потребители през търговския обект.