• bg
  • en
 

Брандиране на витрини

Фолио с печат, рязане или Print&Cut. Предметни планове и осветени елементи са само част от монтажите, които ежедневно изпълняваме.

Opita li?

ВИТРИНИТЕ СЕ ГЛЕДАТ ОТБЛИЗО | Брандиране на витрини

 

Добре е да не се прави компромис с резолюцията на печата, защото витрините често се гледат от близко растояние.

 

ПЕРФО ИЛИ ПЛЪТНО ФОЛИО ЗА БРАНДИРАНЕ НА ВИТРИНИ

 

В някои случаи най-доброто решение може да бъде перфо фолио „ден и нощ“, което пропуска светлина през деня, като в същото време визията се вижда добре и през нощта. Витрините позволяват широк избор от техники на монтаж – принт, print&cut или само рязано цветно фолио. Едни от най-успешните брандинги са именно комбинация от няколко техники.

ТОПЛО, ПО-ТОПЛО

 

За да се даде гаранция за монтажа, външната температура трябва да е поне 10 градуса. В противен случай е възможно фолиото да не залепне качествено към стъклото.

Витрината е най-представителната част за един магазин, търговски обект или офис. Тя привлича вниманието, служи като реклама и подтиква клиентите да посетят обекта. 

 

Кое е най-важното при брандирането на витрини

Външната визия на магазина е сред най-важната част от брандинга, за която всеки собственик на такъв тип помещение трябва вземе решение как да изглежда. Витрината трябва да привлича вниманието с добър дизайн, ярки цветове, уникален надпис и качествено брандиране, които ще гарантират атрактивния външен вид на обекта.

 

Защо резолюцията на печата е от значение

Качеството на банерите и файла са изключително важни, за да се гарантира отличното качеството на печат – за витрини или стени се използва резолюция от 1440 dpi, за да може рекламната визия да е наистина с кристално изображение.

Какви видове фолио ще откриете при нас и как да изберете най-подходящото

 

Основните видове фолиа за брандиране са PVC, пясъкоструйно и перфо фолио. Те имат следните характеристики:

  1. PVC фолиото е плътно, трайно и се предлага в различни цветове. 
  2. Пясъкоструйното фолио е полупрозрачно и дава възможност за частично замъгляване на стъклените пространства.
  3. Перфо фолиото има малки перфорации, които пропускат светлината в обекта отвън навътре. Може да се брандира както от вътрешната страна на витрината, така и от външната.

Защо да изберете Rebrand

Ребранд е на пазара от 2009 година и във фирмата работят над 60 специалиста. Тя е специализирана в печата, изработката и монтажа на продукти за интериорен и екстериорен брандинг. Изпълняваме всякакви видове услуги в тази област, включително нестандартни и сложни принт проекти – брандираме витрини и прозорци както на малки обекти, така и на големи търговски вериги.

 

В Ребранд предлагаме голямо разнообразие от печатни продукти и услуги. Можете да научите повече онлайн на rebrand.bg или да посетите секцията ни с контакти и да се свържете с нас. На сайта ни имате възможност да разгледате богат каталог от завършени проекти на наши клиенти, както и да се запознаете с качеството на печата и да научите повече за брандирането на витрини.

Витрината е най-представителната част за един магазин, търговски обект или офис. Тя привлича вниманието, служи като реклама и подтиква клиентите да посетят обекта. 

 

 

Кое е най-важното при брандиране на витрини

Външната визия на магазина е сред най-важната част от брандинга, за която всеки собственик на такъв тип помещение трябва вземе решение как да изглежда. Витрината трябва да привлича вниманието с добър дизайн, ярки цветове, уникален надпис и качествено брандиране, които ще гарантират атрактивния външен вид на обекта.

 

 

Защо резолюцията на печата е от значение

Качеството на банерите и файла са изключително важни, за да се гарантира отличното качеството на печат – за витрини или стени се използва резолюция от 1440 dpi, за да може рекламната визия да е наистина с кристално изображение.

 

 

Какви видове фолио ще откриете при нас и как да изберете най-подходящото за брандиране на витрини

Основните видове фолиа за брандиране са PVC, пясъкоструйно и перфо фолио. Те имат следните характеристики:

 

  1. PVC фолиото е плътно, трайно и се предлага в различни цветове. 
  2. Пясъкоструйното фолио е полупрозрачно и дава възможност за частично замъгляване на стъклените пространства.
  3. Перфо фолиото има малки перфорации, които пропускат светлината в обекта отвън навътре. Може да се брандира както от вътрешната страна на витрината, така и от външната.

 

 

Защо да изберете Rebrand за брандиране на витрини?

Ребранд е на пазара от 2009 година и във фирмата работят над 60 специалиста. Тя е специализирана в печата, изработката и монтажа на продукти за интериорен и екстериорен брандинг. Изпълняваме всякакви видове услуги в тази област, включително нестандартни и сложни принт проекти – брандираме витрини и прозорци както на малки обекти, така и на големи търговски вериги.

 

В Ребранд предлагаме голямо разнообразие от печатни продукти и услуги. Можете да научите повече онлайн на rebrand.bg или да посетите секцията ни с контакти и да се свържете с нас. На сайта ни имате възможност да разгледате богат каталог от завършени проекти на наши клиенти, както и да се запознаете с качеството на печата и да научите повече за брандирането на витрини.

Често задавани въпроси:

Какво означава брандиране на витрини?

Брандирането на витрини е процес в областта на външната реклама, който представлява пълно или частично облепване на витрини или прозорци с рекламни надписи, дизайн елементи и графики от самозалепващо се фолио.

Кое е най-важното при брандирането на витрини?

Брандирането на витрини е работещо решение за успешна реклама на търговски обекти. Аутдор визията на магазина гарантира привличащ вниманието брандинг, разпознаваемост и повече потенциални клиенти. За максимален резултат, витрината трябва да разполага с качествен дизайн, подходящи шрифт и цветове.

От какво зависи цената на брандирането на витрината?

Цените на брандирането на винтрина зависят от различни фактори. Формират се въз основа на площта, която се брандира, вида на използваното филио (пясъкоструйно, перфо фолио, друго), цветността на печат, резолюцията на печат, както и достъпността на витрината.

Защо резолюцията на печата е от значение?

Резолюцията на печата е от голямо значение, защото именно тя дава гаранция за идеалното качество. За стени или витрини е препоръчително да се работи с резолюция от 1440 dpi, за да има възможност рекламата да е безупречно изобразена.

Какви видове фолио ще откриете при нас и как да изберете най-подходящото?

При нас ще откриете три вида основни фолиа, които се използват за брандиране на витрини – PVC (гланц и мат), пясъкоструйно и перфо фолио. Кое е основното, което трябва да знаете за тях?

  • PVC фолиото е притежава плътност, трайност и се предлага в разнообразна цветова гама. То може да бъде гланд или мат.
  • Пясъкоструйното фолио е полупрозрачно и частично замъглява стъклото, на което се поставя;
  • Перфо фолиото разполага с малки перфорации, които дават пропуск на светлината в обекта отвън навътре. Подходящо е както за поставяне от вътрешната страна на витрината, така и за поставяне от външната, ефектът ще е еднакво гарантиран.

Защо да изберете Rebrand?

  • Защото предлагаме богат асортимент от печатни услуги и продукти с доказано качество;
  • Защото разполагаме с подробен онлайн каталог от успешно реализирани проекти, които може да разгледате по всяко време като се уверите в качеството на печата и брандирането на витрини;
  • Защото може да се свържете бързо и лесно с нас чрез формата на контакти в сайта;
  • Защото подхождаме професионално и коректно към всеки един клиент, с внимание към детайлите;
  • Защото нашата мисия е да помогнем на клиентите ни да бъдат разпознаваеми и да изградят траен, успешен имидж на пазара.