• bg
  • en
 

Брандиране на автомобили

Брандирането на автомобили е „висшият пилотаж“ при монтажа на фолио. Ние в Ребранд с гордост можем да кажем, че това е една от най-силните ни страни.

НАЙ-ДОБРИЯТ ИЗБОР ЗА БРАНДИНГ НА АВТОМОБИЛИ Е КАСТ ФОЛИОТО

 

Избирайте само висококачествени фолиа за брандинга на вашите автомобили. Каст фолиото се характеризира с изключителна еластичност, което гарантира, че ще се залепи качествено и дълготрайно и на най-заоблената част на автомобила.

 

Задължително е фолиото да се ламинира – така се гарантира значително по-дълъг живот на брандинга. Предлагаме и възможност за брандинг с перфо фолио за автомобили.

РАЗМЕРЪТ ИМА ЗНАЧЕНИЕ

 

За да отговаря началният проект на крайното изпълнение, необходимо e прецизно оразмеряване. В противен случай, изненадите могат да бъдат големи – надписите да са несиметрични, части от дизайна да попаднат на неподходящи места, букви и цифри да бъдат „отрязани“.

 

Най-добрият вариант е, преди да започнете да правите дизайна, да се консултирате с нас – ние имаме схеми с размери на почти всички модели автомобили.

Успехът на всеки бизнес, било то малък или голям, зависи от неговите рекламни и маркетингови способности. Може да имате най-добрите продукти, но те са безполезни, когато хората не знаят как да ги намерят. Значението на разпознаването на бранда играе жизненоважна роля за успешната реклама. Може да има безброй маркетингови стратегии, стари и нови, които работят за изграждане на разпознаваемост на марката, но най-успешната е чрез брандиране на автомобили. 

Какво е важно да знаете за брандирането на автомобили

Това е термин, използван за облепване на превозното средство с фолио, на което е принтирана важна рекламна информация за вашата дейност. Той е рентабилна форма на реклама, която може да ви помогне да утвърдите марката си на пазара. Целта е да се промотират продуктите и услугите на вашата компания, така че да достигате до целевата си аудитория, където и да отидете.

 

Брандирането на автомобили може да покрива изцяло или частично каросерията на превозното средство, в зависимост от вашите специфични нужди и състояние на колата. Важно е да се знае, че всяка кола е различна, с уникални извивки, размери и елементи и дизайнът трябва да бъде съобразен с това. 

 

Цената се образува според това каква площ и колко елементи искате да се брандират на автомобила. В Rebrand притежаваме каталог с всички разгъвки и шаблони на коли и за това сме професионалисти в сферата. След поставянето на брандинга, рекламата ви ще бъде трайна и супер ефективна – това е доказано работеща маркетингова стратегия. 

Какви видове превозни средства могат да се брандират 

Разнообразието за такъв вид реклама е голямо. Обхващат се всякакви превозни средства – фирмени коли, бусове, камиони, автобуси, дори мотори и рикши. Колкото по-често ги виждате, толкова по-бързо ще запомните името на фирмата или продуктите, които се предлагат и подсъзнателно ще я търсите. Това е и основната цел, с която се прави.

Как да изберете подходящ дизайн 

Дизайнът е препоръчително да включва основните елементи – бранд, телефон, сайт, локация, лого. Задължително трябва да има и основната дейност на фирмата. Могат да се използват и символи и цветове за описание на услугата или продукта на бранда. 

 

Ето и няколко по-конкретни съвета:

 

  1. Използвайте смели цветове и дизайн – снимката или надписите трябва да са достатъчно големи, за да бъдат забелязани и запомнени; 
  2. Не претрупвайте дизайна – въпреки че лепенките традиционно трябва да са ярки и привличащи вниманието, това не означава, че е необходимо да прекалявате с изображения и дизайнерски елементи. Най-ефективните реклами на превозни средства са цветни и динамични, но обикновено показват високо ниво на изтънченост в композицията и изработката. Затова елиминирайте крещящия фон и ненужното претрупване, за да позволите на съобщението да се откроява;
  3. Направете важна фокус точка, като марката и посланието на фирмата – за разлика от печатния дизайн, при който потребителите имат време да усвоят визуализацията и посланието, при брандирането на автомобили рекламата минава за кратко през погледа на потребителите и трябва да привлече вниманието им незабавно. Така ще се разбере и запомни. 

Какви видове фолиа се предлагат и защо избора е толкова важен?

Използва се каст и полимерно фолио. Първото е много по-надеждно за по-нестандартни и извити форми. С него може да се облепят цялостно превозните средства. То се монтира и демонтира лесно, благодарение на своята гъвкавост и каналите, чрез които се отвежда въздухът. Каст фолиото има гаранция за качество и е за предпочитане, а полимерното фолио е подходящо за външна реклама върху повърхности. 

 

Законно ли е брандирането на автомобил? 

Този вид промотиране е законно. Единственото, с което трябва да се съобразите по наредба, е да не се променя целият цвят на превозното средство. 

Какви са ползите от брандирането на автомобила? 

Ползите са много – лесно разпознаване, безплатна реклама, движеща се понякога по няколко стотин километра на ден, еднократна инвестиция, както и, че често клиентите  взимат контакти директно от автомобила. И още:

 

  1. Разпознаваемост – Клиентите са по-склонни да ви наемат, ако са запознати с вашата марка. А как по-добре биха ви запомнили? Като виждат често името на фирмата или продуктите, които предлагате. Това е така, защото ефектът на самото излагане работи на подсъзнателно ниво. Обикаляйки с брандирани автомобили, вие показвате на много хора вашата марка всеки ден, като бавно придобивате осведоменост и разпознаване на марката;
  2. Изгражда доверие – показването на информацията за вашата компания на превозното средство ви помага да демонстрирате, че сте сериозен бизнес и сте се доказали;
  3. Увеличава авторитета – хората правят предположения за вас въз основа на външния ви вид. Когато спрете до дома на клиент и той види вашия добре брандиран работен камион, той би приел, че имате определено ниво на опит. По-вероятно е той да уважи компетентността ви и да слуша какво имате да кажете. Освен това е по-вероятно да ви се довери и да бъде повлиян от вас;
  4. Много добра реклама – брандирането на автомобили има достъпна цена и дава много добри резултати. Висококачественото такова ще издържи години и ще достигне до хиляди хора, които постоянно ще генерират и нови клиенти.

Защо да се доверите на Rebrand?

Ребранд се занимава с външна реклама от 12 години и е професионалист в тази сфера. А как да изберете по-добра фирма за брандиране на вашия автомобил? Винаги се доверявайте на доказали се имена в бранша, независимо за какво става въпрос – продажба или услуга. 

 

Ние предлагаме всичко за вашия автомобил: оглед и взимане на размери, дизайн, печат и монтаж. Услугата ни е от-до и не се нуждаем от външни специалисти. Това също е много важно, защото няма да се налага да се търсят странични хора, които да свършат дадена част от работата. С това се гарантира качествено свършена работа, в която може да се убедите в края на процеса. 

 

Ние винаги предлагаме нестандартни решения и те ни вдъхновяват. Разгледайте онлайн нашите интересните дизайни в портфолиото ни. Те ще донесат още по-голям успех на рекламата и интересът към вашата фирма ще се засили още повече.

Успехът на всеки бизнес, било то малък или голям, зависи от неговите рекламни и маркетингови способности. Може да имате най-добрите продукти, но те са безполезни, когато хората не знаят как да ги намерят. Значението на разпознаването на бранда играе жизненоважна роля за успешната реклама. Може да има безброй маркетингови стратегии, стари и нови, които работят за изграждане на разпознаваемост на марката, но най-успешната е чрез брандиране на автомобили. 

 

Какво е важно да знаете за брандирането на автомобили

Това е термин, използван за облепване на превозното средство с фолио, на което е принтирана важна рекламна информация за вашата дейност. Той е рентабилна форма на реклама, която може да ви помогне да утвърдите марката си на пазара. Целта е да се промотират продуктите и услугите на вашата компания, така че да достигате до целевата си аудитория, където и да отидете.

 

Брандирането на автомобили може да покрива изцяло или частично каросерията на превозното средство, в зависимост от вашите специфични нужди и състояние на колата. Важно е да се знае, че всяка кола е различна, с уникални извивки, размери и елементи и дизайнът трябва да бъде съобразен с това. 

 

Цената се образува според това каква площ и колко елементи искате да се брандират на автомобила. В Rebrand притежаваме каталог с всички разгъвки и шаблони на коли и за това сме професионалисти в сферата. След поставянето на брандинга, рекламата ви ще бъде трайна и супер ефективна – това е доказано работеща маркетингова стратегия. 

 

Какви видове превозни средства могат да се брандират 

Разнообразието за такъв вид реклама е голямо. Обхващат се всякакви превозни средства – фирмени коли, бусове, камиони, автобуси, дори мотори и рикши. Колкото по-често ги виждате, толкова по-бързо ще запомните името на фирмата или продуктите, които се предлагат и подсъзнателно ще я търсите. Това е и основната цел, с която се прави.

 

Как да изберете подходящ дизайн 

Дизайнът е препоръчително да включва основните елементи – бранд, телефон, сайт, локация, лого. Задължително трябва да има и основната дейност на фирмата. Могат да се използват и символи и цветове за описание на услугата или продукта на бранда. 

 

Ето и няколко по-конкретни съвета:

 

  1. Използвайте смели цветове и дизайн – снимката или надписите трябва да са достатъчно големи, за да бъдат забелязани и запомнени; 
  2. Не претрупвайте дизайна – въпреки че лепенките традиционно трябва да са ярки и привличащи вниманието, това не означава, че е необходимо да прекалявате с изображения и дизайнерски елементи. Най-ефективните реклами на превозни средства са цветни и динамични, но обикновено показват високо ниво на изтънченост в композицията и изработката. Затова елиминирайте крещящия фон и ненужното претрупване, за да позволите на съобщението да се откроява;
  3. Направете важна фокус точка, като марката и посланието на фирмата – за разлика от печатния дизайн, при който потребителите имат време да усвоят визуализацията и посланието, при брандирането на автомобили рекламата минава за кратко през погледа на потребителите и трябва да привлече вниманието им незабавно. Така ще се разбере и запомни. 

 

Какви видове фолиа се предлагат и защо избора е толкова важен?

Използва се каст и полимерно фолио. Първото е много по-надеждно за по-нестандартни и извити форми. С него може да се облепят цялостно превозните средства. То се монтира и демонтира лесно, благодарение на своята гъвкавост и каналите, чрез които се отвежда въздухът. Каст фолиото има гаранция за качество и е за предпочитане, а полимерното фолио е подходящо за външна реклама върху повърхности. 

 

Законно ли е брандирането на автомобил? 

Този вид промотиране е законно. Единственото, с което трябва да се съобразите по наредба, е да не се променя целият цвят на превозното средство. 

 

Какви са ползите от брандирането на автомобила? 

Ползите са много – лесно разпознаване, безплатна реклама, движеща се понякога по няколко стотин километра на ден, еднократна инвестиция, както и, че често клиентите  взимат контакти директно от автомобила. И още:

 

  1. Разпознаваемост – Клиентите са по-склонни да ви наемат, ако са запознати с вашата марка. А как по-добре биха ви запомнили? Като виждат често името на фирмата или продуктите, които предлагате. Това е така, защото ефектът на самото излагане работи на подсъзнателно ниво. Обикаляйки с брандирани автомобили, вие показвате на много хора вашата марка всеки ден, като бавно придобивате осведоменост и разпознаване на марката;
  2. Изгражда доверие – показването на информацията за вашата компания на превозното средство ви помага да демонстрирате, че сте сериозен бизнес и сте се доказали;
  3. Увеличава авторитета – хората правят предположения за вас въз основа на външния ви вид. Когато спрете до дома на клиент и той види вашия добре брандиран работен камион, той би приел, че имате определено ниво на опит. По-вероятно е той да уважи компетентността ви и да слуша какво имате да кажете. Освен това е по-вероятно да ви се довери и да бъде повлиян от вас;
  4. Много добра реклама – брандирането на автомобили има достъпна цена и дава много добри резултати. Висококачественото такова ще издържи години и ще достигне до хиляди хора, които постоянно ще генерират и нови клиенти.

 

Защо да се доверите на Rebrand?

Ребранд се занимава с външна реклама от 12 години и е професионалист в тази сфера. А как да изберете по-добра фирма за брандиране на вашия автомобил? Винаги се доверявайте на доказали се имена в бранша, независимо за какво става въпрос – продажба или услуга. 

 

Ние предлагаме всичко за вашия автомобил: оглед и взимане на размери, дизайн, печат и монтаж. Услугата ни е от-до и не се нуждаем от външни специалисти. Това също е много важно, защото няма да се налага да се търсят странични хора, които да свършат дадена част от работата. С това се гарантира качествено свършена работа, в която може да се убедите в края на процеса. 

 

Ние винаги предлагаме нестандартни решения и те ни вдъхновяват. Разгледайте онлайн нашите интересните дизайни в портфолиото ни. Те ще донесат още по-голям успех на рекламата и интересът към вашата фирма ще се засили още повече.

Често задавани въпроси:

Какво е важно да знаете за брандирането на автомобили?

Брандирането на автомобили представлява облепване на превозно средство с фолио. Това е един от успешните начини да се наложите на пазара и целта е достигане на целевата аудитория без значение къде се намирате. Тази външна реклама може да обхваща изцяло или частично каросерията на превозното средство, в зависимост от това какъв ефект търсите и какво е състоянието на автомобила. Всеки автомобил е с различни извивки и размери и дизайнът трябва да е съобразен с това. Цената се формира на базата на брандираната площ. Ние от Rebrand  разполагаме с каталог с всички шаблони и разгъвки на автомобили, за да ви помогнем за реализирането на вашата реклама до най-малкия детайл.

Какви видове превозни средства могат да се брандират?

Могат да се брандират всякакви предвозни средва – фирмени, коли, бусове, автобуси, камиони, мотори и рикши. Колкото по-често биват виждани, толкова по-разпознаваем ще става вашия бранд, продукти или услуга.

Как да изберете подходящ дизайн?

Препоръчва се да включва най-важните компоненти – името на бранда, телефон, сайт, имейл, лого и адрес както и да има кратко и изчерпателно описание на дейността на бизнеса. За да се опише ефектно бранда, продукта или услугата могат да бъдат използвани цветове и символи. Винаги залагайте на смели цветови комбинации и оригинален дизайн, избягвайте кичът (претрупването) с декоративни елементи и изображения, акцентирайте върху бранда и посланието, което целите с него.

Какви видове фолиа се предлагат и защо избора е толкова важен?

Едно от нещата, с които трябва да сте наясно е, че за такова брандиране трябва да избирате фолиа с високо качество. Препоръчва се използването на каст фолио,  защото е много еластично и се залепва за автомобила дълготрайно дори на най-заоблените части. Фолиото задължително се ламинира за да сте сигурни, че ще бъде достатъчно издръжливо. Можем да предложим и брандинг с перфо фолио. Цялостното брандиране на автомобили е сложен и прецизен процес, който включва взимане на точни размери, за да се избегнат неточности като асиметричност и „отрязан” ефект. Преди да се заемете с дизайна, свържете се с нас за консултация – разполагаме със схеми с размери на много модели автомобили.

Законно ли е брандирането на автомобил?

Да, законно е. Но трябва да сте наясно, че се изисква съображение с наредба да не бъде променян цвета на целия автомобил.

Какви са ползите от брандирането на автомобила?

Благодарение на брандирането на автомобил вашият бранд ще е лесно разпознаваем и ще си осигурите реклама, която се движи понякога от порядъка на няколко стотин километра дневно. По този начин потенциалните ви клиенти ще взимат вашите контакти директно от автомобила. Ефектът на този вид реклама действа на хората подсъзнателно.

 

По този начин изграждате доверие, тъй като показвате всеки ден ключовата информация за бранда си и по този начин давате гаранция, че разполагате с авторитет и сериозно отношение. Тази реклама показва високо ниво на рекламна стратегия и е на достъпна цена.

Защо да се доверите на Rebrand?

  • Защото сме доказани професионалисти в областта на външната реклама вече 12 години и работим с много утвърдени брандове;
  • Защото притежаваме редица реализирани проекти зад гърба си, подхождаме коректно и отговорно, с внимание и професионализъм към всеки клиент;
  • Защото предлагаме предварителен оглед и вземане на точните размери на автомобила ви;
  • Защото при нас ще получите качествен дизайн, печат и монтаж. Монтажът се извършва от специалисти в тази област, които са запознати с неговите тънкости. Поради тази причини няма да имате нужда от външни монтажисти или друга, странична помощ. При нас получавате комплексно обслужване от началото до края на брандинг процеса.
  • Защото ще ви предложим различни и нестандартни идеи, съобразени с вашите индивидуални изисквания и универсалните принципи на този тип реклама.
  • Защото имате възможност да се запознаете с нашите услуги и онлайн посредством сайта ни и да направите директно запитване чрез посочените контакти.