• bg
  • en
 

Задължително ли е да използвате вашите витрини за реклама

Задължително ли е да използвате вашите витрини за реклама

Реклама

Дали да поставите рекламни пана на вашите витрини? Отговорът е безусловно „Да“! Това е рекламна площ, за която не плащате наем и не губите време, нерви и пари за разрешителни от общинските власти. Тя е видима както за всички преминаващи покрай магазина, така и за потребителите, вече влезли вътре.

Добре оползотворените витрини имат своите маркетингови функции и ви носят много ползи.

Чрез тях вие:

Оповестявате местоположението си

Не е достатъчно магазинът да е добре зареден с качествена стока на добри цени, да предлагате вкусна храна или необходими за потребителя услуги. Важното е той да знае, че сте там. Професионално брандираните витрини правят точно това – отличават ви от конкуренцията и заявяват ясно и категорично: „Тук сме и ви очакваме“. Ако продавате специализирани продукти, проучете добре аудиторията си – вкусове, цветови предпочитания, особености и съобразете визията на витрините си с нея.

Повишавате информираността за марката си

Всеки ден стотици хора минават покрай витрините ви – някои и по повече от веднъж. Добрият дизайн и смислените послания ги карат да запомнят марката ви и да започнат да я разпознават. Достатъчно е  името и логото ви да присъстват постоянно на едно и също място, на всяка експозиция, да са добре видими и четливи.

Известявате за специалните си оферти, промоции, нови стоки и услуги

С малко фантазия можете да осигурите начин лесно да обновявате и допълвате информацията за намаления и разпродажби, промоции, игри, томболи, специални цени за въвеждане на нови стоки и услуги и други маркетингови активности. Когато те са много важни за вас или са много изгодни за клиентите ви, графичните надписи от изрязано фолио върху чистите стъкла предават информацията към аудиторията недвусмислено и категорично.

Популяризирате различни начини за достъп до вас

През последните две години доста от хората предпочитат да пазаруват онлайн. Всеки път, когато те минават покрай магазина, ателието или офиса ви и се чудят, дали не рискуват, ако влязат, ясно изписаният уебсайт и адрес в социалните мрежи ще е от полза и за тях, и за вас. Но е възможно също да дадете адрес на друг магазин или да посочите вход от съседната улица.

Привличате клиенти на дребно

Значителна част от реалните потребители пазаруват спонтанно. Виждам вашите витрини, досещам се, че искам или пък имам нужда точно от това, което предлагате, и влизам вътре. Твърде често дори случайно влезлите в магазина си тръгват с покупка.

 

Витрините с добре формулирани и адресирани послания имат силата да превърнат в клиенти даже така наречените windows shoppers – казано по нашему – тръгналите на „зей пазар“.

Днес начините за изработка на рекламни експозиции за прозорци и витрини са толкова много и подходящите материали за тях са толкова разнообразни, че може да се избере най-доброто буквално за всеки случай и ситуация.

 

  • Използват се самозалепващи фолиа – плътни и прозрачни, гланцови и матирани, за огледален печат.

 

  • Подходящи са различните типове винили.

 

  • Популярни са перфорираните медии, през които влиза достатъчно светлина в помещението и т. н.

 

Върху тях могат да се отпечатват пълноцветни изображения, едно- и двуцветни графики, да се напластяват изрязани детайли, да се изрязват надписи за специални съобщения.

 

Добър ефект се получава при комбиниране на

 

 

 

 

 

Свържете се с нас! Разполагаме с технически и технологични възможности, познаваме модерните медии и последното поколение печатни технологии. С тях работят отлични професионалисти и реализират идеите на креативните ни графични дизайнери. Ще изработим за вашите витрини най-ефективната рекламна експозиция.

Очакваме ви!