• bg
  • en
 

Външна реклама и широкоформатен печат

Широкоформатен печат и важността на външната реклама

Външна реклама и широкоформатен печат

Новини

Едва ли има бизнес, бил той малък или голям, който в определен момент да не изпитва нужда от реклама, от привличане на вниманието на потребители и потенциални партньори. Дори в модерния дигитален свят външната реклама си остава един от най-ефективните канали за постигане на бърза разпознаваемост и изграждане на желания образ – на компанията, на продукта, на услугата.

 

Дори когато не можете да отделите голям бюджет, вие използвате брандиране на витрините и фирмените автомобили, указателни табели и светещи реклами. А това си е външна реклама – независимо от мащаба.

Основни характеристики на външната реклама

Външната реклама е тази, която ни посреща щом излезем от дома си или от офиса. Тя е върху билборда на улицата, по фасадите и калканите, на кръстовищата, около спирките, върху транспортните средства. Част от нея е външното брандиране на търговските обекти. Облъчва ни със своите послания незабелязано. Запомняме образи, мернати с периферийното зрение, докато шофираме, бързаме за среща, разхождаме се или пием кафето си. Допринася изключително за разпознаваемостта на компаниите, марките и продуктите. Отличен инструмент е за брандиране и ребрандиране.

 

Освен добрия стар билборд, високо резултатни форми на външна реклама са мегабордовете – особено по големите булеварди и магистралите, огромните калкани и брандирани фасади, компактният ситилайт в пешеходните зони и около спирките, вездесъщите светещи реклами и табели.

 

За ефективността ѝ решаващи са изборът на локациите, изборът на формата, атрактивността на експозицията и ясното, въздействащо послание.

 

Днес резултатността и въздействието на външната реклама до голяма степен зависят от техническото ѝ изпълнение. И тук е мястото да се спрем на широкоформатния печат.

Какво е широкоформатен печат

Това е печат с ширина на печатаемото поле по-голяма от 45 см. Съвременните технологии дават възможност за печатане на ширини до 5 м върху различни медии – хартия, винил, фолиа, мрежи и плоскости. (В случая „медии“ се използва със значение на материал, основа, върху която се печата). Това означава, че визията за екстериорно брандиране на вашия стопански обект или за външната реклама може да е отпечатана изцяло на едно платно, без да се налага съшиване или лепене на отделни парчета.

 

Модерната техника за широкоформатен печат е базирана на различни технологии, предназначени за различни цели. Но всички те осигуряват перфектно качество на отпечатъка с висока резолюция, наситени живи цветове, плавни преливки и висока устойчивост на атмосферните условия при използване за външна реклама. Мастилата са все по-щадящи и безопасни за хората и природата.

 

Компаниите, специализирани в широкоформатен печат, обикновено използват и други методи и машини за изработка на рекламни средства и експозиции като плотери и многофункционални режещи системи. Това им позволява да създават също указателни знаци, хедъри, сгъваеми дисплеи, стопери, кутии и опаковки, стелажи, презентационни комплекти, стикери и др. – всичко, което може да ви послужи за предстоящото брандиране.

Рекламни материали Forbes в широкоформатния печат

Приложение на широкоформатния печат

Широкоформатният печат е популярен като средство за въздействаща външна реклама и брандиране на автомобили, но той намира широко приложение и при вътрешно брандиране и ребрандиране.

 

Става дума за различен тип интериорни декорации и подови стикери, брандиране на витрините на търговските обекти и на щандовете, тапети, стикери, постери, палетни ленти, беклит филми, светещи кутии и така нататък, и така нататък.

 

Различните технологии за широкоформатен печат, начините на печатане и възможностите на машините, съчетани с разнообразните медии, предлагат различни като характеристики продукти с различно предназначение. Когато планирате външна реклама и екстериорно брандиране, интериорно брандиране и ребрандиране или подготовка за изложения и панаири, консултирайте се със специалисти, за да направите най-удачния, работещ избор.

 

Не забравяйте, че качественият широкоформатен печат изисква съответната предпечатна подготовка.

 

Вътрешната и външна реклама ангажират голяма част от рекламните бюджети и се отплащат с добри резултати в утвърждаването на брандовете. Колкото повече знаете за тях, толкова по-лесно ще ви е да планирате средствата, кампаниите и акциите. Ние сме „Ребранд“. Вече 10 години се занимаваме с широкоформатен печат и производство на средства за вътрешно и външно брандиране. Потърсете ни, когато ви е нужна помощ за вашата ефективна външна реклама!