• bg
  • en
 

Печатна реклама и онлайн бизнес

Как печатната реклама ще подкрепи вашия онлайн бизнес

Реклама

Онлайн търговия, онлайн реклама, дигитален маркетинг – това са безспорно успешните направления в бизнеса днес. Печатната реклама и печатният маркетинг изглеждат остарели и демоде. Но като всеки опит нещата да се обясняват единствено като черно-бели, и този е неверен и неточен. Печатната реклама продължава да е много полезна за успеха на всеки бизнес – включително, когато той се реализира онлайн. В какво се изразяват конкретните ползи, които тя ви осигурява?

Придава реалност и истинност на компанията ви

Интернет изобилства от бизнес предложения и търговски изкушения, но всичко е някак мимолетно – презареждате страницата и обещанието вече го няма, заменено е от друго. Фалшивите новини, подвеждащите оферти, измамите са лесни за извършване и трудни за разплитане.

 

Колкото и да сме ангажирани с дигиталния свят, ние все пак живеем в реалния. Разхождаме се, храним се, работим с ръцете си, не можем без материални вещи – дрехи, автомобили, домове и т. н. Отпечатъкът върху хартия или друг носител – независимо дали е билборд на пътя, банер върху автобуса или листовка в ръцете ни – е част от физическата реалност, от истинския свят. Той може да бъде докоснат, дори помирисан, и е материално доказателство за съществуването ви, за желанието ви да сте от полза при решаването на реални проблеми на клиентите си, за истинността на търговското ви предложение. Създава доверие.

Увеличава разбираемостта на посланията и запомнянето им

Контактът на потребителите с печатната реклама е много по-продължителен, осъзнат и пълноценен, отколкото с дигиталната. Представете си поведението си онлайн. Сканирате за секунди страницата, отклонявате вниманието си към изскачащ прозорец или линк, който ви отвежда другаде, и в повечето случаи не дочитате започнатото, не се връщате на страницата.

 

Билборда, банера, листовката разглеждате и изчитате напълно осъзнато. Нищо не ви разсейва. Четете втори и трети път, записвате си телефон, сканирате QR код, отнасяте флаера вкъщи или в офиса и най-вероятно ще му отделите време поне още веднъж. Това типично поведение осигурява много по-добро разбиране и запомняне на посланията на бизнеса.

Разширява обхвата и резултатността на маркетинговите ви усилия

Въпросът не е единствено в това, че достигате до различни потребителски групи, включително и до хора, които не се доверяват на мрежата. С печатната реклама вие:

 

  • срещате клиенти си и на друго място, по друг, впечатляващ начин;
  • показвате им, че сте еднакво добри онлайн и във физическата реалност;
  • откроявате се от масата онлайн бизнеси, които ни спамят непрекъснато;
  • изграждате различен тип връзки и взаимоотношения, повишавате доверието и ангажираността на потребителите;
  • предлагате им удобството на онлайн пазаруването и надеждността на физическото присъствие;
  • ангажирате повече сетива и удовлетворявате потребността им от различен тип преживяване.

 

Превръщате потенциалните клиенти в реални, а реалните – в постоянни. При това независимо дали става дума за B2B (бизнес към бизнес) или B2C (бизнес към краен потребител).

Увеличава трафика към уеб сайта ви

На всеки печатен материал – експозиция за външна реклама, банери, стикери, визитки, листовки и каталози – можете да изпишете уеб адреса си, както и адресите на профилите си в социалните мрежи. Но има и много по-лесен начин – QR кодът дава възможност на потребителя на мига да посети съответната страница, да получи допълнителна информация, да се възползва от изгодните ви предложения.

 

При добре разработени послания и графичен дизайн това наистина ще увеличи чувствително трафика към страниците ви. Не само ще увеличи продажбите ви, но дори може да ги направи интересни за онлайн реклама от други бизнеси. А това са допълнителни доходи, за които не сте похарчили нито лев инвестиция.

 

Всички тези особености в действието на печатната реклама заздравяват и обогатяват чисто физически връзката ви с потенциалните клиенти и превръщат мнозина от тях в реални. Дали те, според предпочитанията си, ще отидат на сайта ви и ще пазаруват онлайн, или ще потърсят физическия ви магазин – при всички случаи продажбите ще се увеличат.

Основни типове печатна реклама

От визитките до големите билборди – всичко, което представлява образ и текст, отпечатани върху някакъв носител, е печатна реклама.

Ние сме широкоформатна печатница „Ребранд“ и сме особено добри в изработването на голямоформатни рекламни материали за различни маркетингови цели. Потърсете ни, когато са ви необходими:

 

  • визии за билбордове – билбордовете имат различни характеристики според задачите, които изпълняват, и местоположението си – край магистралата или в пешеходната зона в града;
  • банери – позволяват по-добра гъвкавост при избор на локация, подходящи са за реклама на открито и на закрито;
  • постери (плакати) – постерите предлагат изключително разнообразие като функция и размер и т. н.

 

Можем да сме ви от полза при планирането на необходимата ви широкоформатна печатна реклама в подкрепа на вашия онлайн бизнес, при разработката на дизайнерските проекти, отпечатването и монтажа. Заповядайте!

 

Създаване на силен бранд с печатна реклама

Използването на печатна реклама е сред основните стъпки за  създаването на успешен бранд. Затвърдете идентичността на бранда и осигуретеразпознаваемост. Независимо дали клиентите се сблъскват с вашите реклами онлайн или в печатни издания, те трябва да виждат привлекателна визия и послание. 

За да постигнат такава последователност, бизнесите трябва да съгласуват своите лога, цветови схеми и послания. Чрез синхронизирането на тези елементи, печатната реклама се превръща в мощен инструмент за създаване на хармония и обща визия на бранда. 

Освен това последователността в печатната и цифровата реклама може да повлияе положително на възприятията на клиентите. Когато потребителите постоянно виждат едни и същи теми и послания, доверието им в марката се увеличава. Това доверие се изразява в по-висока степен на включване и потенциално в увеличаване на продажбите.

Създаване на партньорства чрез печатна реклама

Печатната реклама подпомага за улесняването на създаване на стратегическите партньорства и възможностите за създаване на мрежи за онлайн бизнеса. Чрез разпространяването на печатни реклами, като билбордове и сити лайт, по време на отраслови събития, компаниите могат ефективно да започнат разговори с потенциални партньори. 

Тези материали помагат да се представи бизнесът като подготвен и сериозен по отношение на създаването на нови партньорски взаимоотношения. Те предоставят информация за това, с какво се занимава компанията, което улеснява потенциалните партньори да разберат стойността на сътрудничеството.

Освен това печатните рекламни материали могат да включват конкретни призиви за действие, които насърчават получателите да посетят уебсайта или да се свържат директно с предприятието. QR кодове и уеб адреси са друг ефективен метод, с който печатните реклами да насочват трафик към бизнесите. 

Повишава доверието с професионална презентация

Ефективната печатна реклама подчертава инвестициите на компанията в нейното присъствие на пазара. Като отделят средства за разработване на обмислени и визуално привлекателни печатни кампании, фирмите сигнализират за своята ангажираност към достъпността за клиентите. 

Този подход показва, че компанията е активна по отношение на достигането до клиентите по различни начини, а не само чрез цифровите канали. Той показва стратегическо разбиране на значението на многоканалния маркетинг, като повишава доверието в бранда, демонстрирайки нейната адаптивност и задълбочено разбиране на различните предпочитания на клиентите.

Освен това, когато печатните рекламни материали са в съответствие с цифровото присъствие, това убеждава клиентите в стабилността и автентичността на бизнеса. Този интегриран подход изгражда доверие и увереност сред потребителите, като ги насърчава да се ангажират по-задълбочено с марката онлайн.

 

Още от блога на Rebrand.bg:

Увеличете максимално въздействието на вашето събитие с фото стени и текстилни рамки

Билбордове за реклама на недвижими имоти – ключ към успеха на всеки брокер

5 point-of-sale маркетингови тактики за увеличение на продажбите